پیشرفت های حیرت انگیز در GTA V
 
بازی های رایانه ای AA77

 



GTA V


ماه ها پس از انتشار اولین تریلر رسمی Grand Theft Auto V اطلاعات بسیار کمی در مورد جزییات بازی اعلام شده است . با این حال در حال حاضر اطلاعاتی جدید از این بازی سرانجام منتشر شده است.


به تازگی تهیه کننده Grand Theft Auto V آقای Leslie Benzies در مورد GTA V اذغان کرده است : بیشترین چیزی که در  San Andreas مورد توجه همگان قرار گرفت بخش اکشن بازی ، یا داستان و یا ازادی برای اکتشافات در جهانی بسیار آزاد نبود بلکه توجه بسیار زیاد و دقیق  به اندام شخصیت بازی بود. اگر شما مدت زمان زیادی غذا می خوردید شخصیت شما به فردی چاق و تنبل تبدیل می شد . اگر زمان زیادی هم در باشگاه بدن سازی به سر می برد شخصیت بازی به فردی قوی تبدیل می شد. این چیزیست که مردم توجه بسیاری به آن کردند و ما می خواهیم همین شیوه را به صورت حرفه ای تر با GTA V که مهیج ترین بازی اکشن جهان آزاد است ادامه دهیم.


در حالی که وضعیت جسمانی بازیکن در  GTA: San Andreas نسبتا ساده بود ، اما در GTA V با یک سیستم بسیار دقیق تر طرف هستید مثلا رفتن به باشگاه تنها فشردن تنها معدودی دکمه برای بلندی قد و یا قوی تر شدن نیست. وزرش باعث می شود که تمامی اعضای اصلی بدنتان مانند چهار سر ران ، عرض شکم و موارد دیگر تغییر کند و همچنین ورزش های آئروبیک هم باعث حفظ سلامت قلب و عروق می شود شما همچنین باید برای حفظ آب بدنتان به طور مداوم استراحت کنید  .


به علاوه بازیکنان آزادی بسیار فوق العاده ای در درست کردن اندام شخصیت خود خواهند داشت شما می توانید با دستگاه های وزن ، تردمیل ، آهسته دویدن و یا با تزریق مخلوطی از استروئیدهای آنابولیک، آمفتامین ها، هورمون های انسانی هیکلی جالب داشته باشید . البته شما باید انتخاب های عاقلانه ای در بازی داشته باشید یا شاید دوست داشته باشید که اندام های بالایی بدن خود قوی تر و اما پاهایتان نسبتا لاغر تر باشد و یا این که  اگر عضلات دو سر بازو یتان بزرگ باشد قادر به زدن مشت های قوی خواهید بود اما غفلت شما از عضلات سه سر بازو باعث می شود که چندان در برگشت ضربات و کاورگیری خوب عمل نکنید و با این کار بیشتر به شخصیت های Gears of War شبیه خواهید شد.   


دیگر ویژگی های فیزیکی شخصیت اصلی نیز نقش مهمی در گیم پلی بازی خواهد داشت بازیکن نیاز دارد که چیزهایی مانند عملکرد روده خود ، ظرفیت مثانه ، قند خون ، طول موی سر ، بوی بدن ، بوی دهان ، فشار خون ، سطح کلسترول ، طول ریش ، طول ناخن ، فهمیدن این که چقدر الکل در خونتان است ، خطر تداخل بین دارو های تجویزی ، قرار گرفتن در معرض افتاب و استفاده از کرم های ضد آفتاب  و بسیاری از آمار های مهم دیگر خود را به دقت نظارت و مدیریت کند.


منبع robotgeek.co.uk/2012/02/25/not-necessarily-news-grand-theft-auto-v-producer-says-game-will-have-less-action-and-excitement-more-inane-minigames/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.